مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان نام‌نویسی جاماندگان کنکور ۹۷ از ۱۳ اسفند ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 04 February 2018

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب افزود: برای تمام داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون سراسری ۹۷ که برای دوره‌های روزانه نوبت دوم یا شبانه، نیمه‌حضوری مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده اول بهمن ۹۶ تا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده و یا به هر دلیلی نتوانستند در آزمون ثبت نام کنند، مهلت مجدد در نظر گرفته شد.

وی در ادامه گفت: مهلت مجدد برای ثبت نام این گروه از داوطلبان از یکشنبه، ۱۳ اسفند ۹۶ آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ ادامه دارد.

توکلی گفت: این دسته از داوطلبان می‌توانند در این فرصت مجدد به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که امروز ۱۴ بهمن ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، در صورت واجد شرایط بودن در روزهای اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین یادآور شد: همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند در صورت نیاز می‌توانند در روزهای ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار