اولين كارگرد جابميت با هدف توسعه مهارتهاي نرم دانشجويان و فارغ التحصيلان تحصيلات تكميلي و با مشاركت و همراهي وزارت كار ، ستاد فناوري نانو و سازمان فني حرفه اي كشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 03 February 2018

مصاحبه در بيش از ٥٠ فرصت شغلي در اولين كارگرد جاب ميت

 

به گزارش تابناک تهران اولين كارگرد جابميت با هدف توسعه مهارتهاي نرم دانشجويان و فارغ التحصيلان تحصيلات تكميلي و با مشاركت و همراهي وزارت كار ، ستاد فناوري نانو و سازمان فني حرفه اي كشور برگزار شد.


در عصر حاضر، اشتغال یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد، مخصوصا دانش‌آموختگان تازه فارغ التحصيل دانشگاهی است و برای حل این مشکل، گام‌های متعددی برداشته شده است. اما حل این مسئله با نگاهی متفاوت می‌تواند علاوه بر ايجاد اثرات ماندگار، كمك موثري در اشتغال پذيري دانشجويان و فارغ التحصيلان جوياي كار داشته باشد.


از اين رو کارگرد جابمیت با هدف آموزش و توسعه مهارت‌های فردی و اشتغالپذیری افراد، برنامه ریزی و در تاریخ 12 بهمن 1396 با حضور بیش از 100 شرکت کننده در رشته‌های مختلف تحصیلات تكميلي و برای احراز 50 ردیف شغلی مختلف از ٢٥مجموعه فعال، در مركز تربيت مربي و پژوهش هاي فني و حرفه اي كشور توسط شركت راياصدرا آتي برگزار شد و شركت كنندگان علاوه بر حضور در كارگاههاي توسعه مهارت هاي نرم به مصاحبه با صاحبان مشاغل و مشاوران شغلی، پرداختند. در اين كارگرد بيش از ٣٠٠ مصاحبه شغلي براي شركت كنندگان فراهم شد.


لازم به ذكر است نتايج مصاحبه هاي صورت گرفته پس از پيگيري هاي لازم به اطلاع شركت كنندگان اين كارگرد خواهد رسيد.
Www.karnostartup.ir

برچسب ها: جابميت ، دانش بنيان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار