تابناک چهارمحال وبختیاری- تئاتر 'یک به علاوه دو ' از شهرکرد جمعه شب در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۵۵۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 27 January 2018
به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری- این تئاتر به کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی و نوشته فراز مهدیان دهکردی به عنوان یکی از آثار منتخب جشنواره های استانی کشور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر برای علاقه مندان اجرا شد.
این اثر که برگرفته از یکی از آثار بختیار علی نویسنده کرد است که به واقع مردم کردزبان در سالهای پس از جنگ می پردازد و نگاهی دراماتیک به زندگی شخصی به نام ' سریاس ' دارد.
در این اثر مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، اردوان محمودی، ساناز مرتضی پور، مائده رفیعی، علی رضا مروی، بهزاد صفار و مهرداد حبیبیان ایفای نقش کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال دو اثر از این استان در بخش اصلی و بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشتند.
جواد کارگران افزود:نمایش یک بعلاوه دو به کارگردانی امیربهاور اکبرپور در بخش اصلی و بادبان و دریا را باد با خود برد به کارگردانی مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزپور از فارسان در بخش استانی حضور داشتند.
به گفته وی، امسال این استان برای نخستین بار میزبان بخش استانی جشنواره بین المللی فجر بود.
جشنواره بین المللی تئاتر کنار جشنواره فیلم و موسیقی فجر به عنوان سه جشنواره مهم کشور و از مهمترین رخدادهای فرهنگی هنری سال است.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 200هنرمند در عرصه تئاتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار