همایش بزرگ دوچرخه سواری با شعار 'قانون هوای پاک ، قانون نفس ' روز دوشنبه به مناسبت روز ملی هوای پاک در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 22 January 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا ، این همایش با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست ، هیات دوچرخه سواری و شهرداری بوئین زهرا برگزار شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در این همایش گفت :همایش بزرگ دوچرخه سواری با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی به ویژه دوچرخه و با هدف کاهش آلودگی هوای برگزار شده است.
سیاوش شمسی پور افزود: بخش از فرونشست زمین در بوئین زهرا، مربوط به موقعیت جغرافیایی، افزایش سطح اراضی بیابانی و آلودگی محیط زیست این شهرستان است .
وی بیان کرد:باید در این روز فرهنگ سازی مردم را در امر حفاظت از محیط زیست داشته باشیم و از طرفی جلوی آلودگی هوا را بگیریم.
شمسی پور خاطر نشلن کرد:مردم این شهرستان با استفاده از دوچرخه می توانند به عنوان نماینده ای برای ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی و کاهش آلودگی هوا در سطح کشور پیشگام باشند.
دوچرخه سواران در این همایش به صورت نمادین مسیر اداره محیط زیست تا فرمانداری را رکاب زدند و در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار