انجمن هنرهای تجسمی آبیک به استقبال دهه فجر رفت
انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک با برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با موضوع طبیعت و آزاد، به استقبال دهه فجر رفت.
کد خبر: ۵۵۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 21 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک با برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با موضوع طبیعت و آزاد به استقبال دهه فجر رفت.

کریم الله زرگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در حاشیه نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با موضوع طبیعت و آزاد اظهار داشت: شهرستان آبیک دارای استعدادهای بالقوه‌ای در عرصه هنرهای مختلف است که باید به فعلیت و شکوفایی برسد.

وی افزود: در حمایت از هنرمندان، مسؤولان شهرستان آبیک هم باید پای کار آمده و نسبت به خریداری آثار هنرمندان اقدام کنند تا علاوه بر ایجاد انگیزه در آنان، علاقمندان به هنر هم جذب رشته‌های مختلف هنری شوند.

این مسؤول بها و ارزش دادن به جایگاه هنرمندان را ضروری دانست و ادامه داد: در زمینه تبلیغات برپایی نمایشگاه‌ها و همایش‌های هنری باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد تا شاهد حضور پررنگ قشرهای مختلف مردم باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اضافه کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید مردم را به سمت هنر و ورزش سوق دهیم.

زرگر خاطرنشان کرد: در حد وسع و توان تلاش کرده و در زمینه رشد و شکوفایی هنر هنرمندان شهرستان آبیک کوتاهی نمی‌کنیم.

مسؤول انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار فارس در آبیک گفت: نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با حضور گروه هنرمندان داته «خلاق» برپا شده که شامل پنج نفر از هنرمندان این گروه می‌شود.

علیرضا صالحی افزود: سمیه گرشاسبی، مریم محمدی، راضیه بوکانیان، انسیه مزینان و ساره فیضی از هنرمندان گروه داته هستند که در نمایشگاه 32 اثر خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با موضوع طبیعت و آزاد از امروز به مدت پنج روز صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه استاد شهریار فرهنگسرای باران آبیک برای بازدید علاقمندان دایر است.

این مسؤول هنری مطرح کرد: آثار هنرمندان در قطع 50 در 70 و 70 در 100 به نمایش گذاشته شده است.

سمیه فیضی مسؤول گروه هنرمندان داته شهرستان آبیک هم در حاشیه نمایشگاه گفت: نقاشی هنری بسیار منحصر به فرد است چراکه نقاش فقط خودش است اما در هنری همانند موسیقی هنرمند می‌تواند مخاطب داشته باشد؛ با نگاه به اثر هنری نقاشی می‌توان آن را درک کرد.

به گزارش فارس، در نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با موضوع طبیعت و آزاد شهرستان آبیک هنرمندان تصاویری از کوچه‌های روستایی با دیوارهای کاهگلی شده، انواع پرندگان، گلدان گل، مناظری زیبا از پاییز، کودک پسر و دختر و غیره در معرض دید عموم قرار داده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار