کد خبر: ۵۵۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 21 January 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما همراه با وقوع پدیده مه در استان از فردا (یکشنبه) تا اواسط هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار طی امروز در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا ، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات بارش برف و کاهش دما پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: با تضعیف سامانه ناپایدار و همچنین نفوذ تدریجی سامانه کم فشار از فردا به منطقه، جریانات جنوبی (وزش باد گرم / گاهی شدید) ، افزایش دما و مه تا اواسط هفته پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد، ارتفاعات بارش برف، اواخر وقت کاهش ناپایداری و ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، ارتفاعات یخبندان، طی روز افزایش نسبی دما، وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 25 درجه مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) و کمینه دما با یک درجه مربوط به ماسوله و جیرنده ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت طی شبانه روز گذشته را نیز شش درجه ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار