وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد که فناوری در فرهنگ جامعه اثر دارد و زندگی بشر را دگرگون می کند و ایستادگی مقابل آن منطقی نیست.
کد خبر: ۵۵۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 20 January 2018

به گزارش تابناک : محمدجواد آذری جهرمی اظهار کرد: در حالی که ما خود را با ساختارها منطبق و حدود خود را متناسب نکنیم در عرصه رقابت فناوری و فرهنگ بازنده می شویم و به ناچار مغلوب فناوری و فرهنگی که به ما تحمیل می‌شود می شویم.

بر اساس این خبر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری در فرهنگ جامعه تاثیر می‌گذارد و زندگی بشر را تغییر می‌دهد و ایستادگی در برابر این مد منطقی نیست. بلکه ما باید بیمه‌نامه خود را ارائه نماییم و جایگاه خود را ثبت کنیم. ما هم اکنون در دنیا با مفاهیمی مانند بلاک چین مواجهیم که مفاهیمی مانند ثبت احوال و اسناد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تغییر شگرفی ایجاد می کنند. پس باید خود را با این ساختارها منطبق کنیم.

آذری جهرمی تاکید کرد: ادغام فناوری و اقتصاد جدی‌تر شده و کشورهای دنیا در اقتصاد و فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری جدی را آغاز نمودند. همچنین شرکت‌های برتر امروزه عمدتا شرکت‌های فناوری هستند و از سوی دیگر حاکمیت‌ها در حال واگذاری قدرت به این حوزه هستند و این چالش در همه دنیا هست.

 

 

 

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار