کارشناس صنف پوشاک، پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: واردات پوشاک خارجی تولید داخل را نابود کرده است و خیلی از تولیدکنندگان داخلی به مرز ورشکستگی رسیده‌اند.
کد خبر: ۵۵۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 20 January 2018

جواد درودیان درباره وضع پوشاک داخلی اظهار کرد: واردات را با حجم قابل توجه به داخل کشور شاهد هستیم.

وی با تأکید بر اینکه واردات پوشاک خارجی با برند ترک تولید داخل را نابود کرده است، تصریح کرد: خیلی از تولیدکنندگان داخلی را به مرز ورشکستگی هدایت کرده است.

کارشناس صنف پوشاک، پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با اشاره به اینکه بیکاری‌ها و عدم توانایی در رونق تولید به واردات کالاهای مشابه تولید داخل برمی‌گردد، اضافه کرد: تعدادی از کارخانجات تعطیل و یا نیمه‌فعال شده‌اند و به معضل بیکاری دامن زده است.

درودیان با بیان اینکه واردات در کشور ساختار نادرستی دارد، تصریح کرد: درصد تخریب این دست واردات هم‌ردیف با کالاهای قاچاق است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری این‌همه تأکید بر حمایت تولید ملی دارند، افزود: ایشان تنها دلسوز منافع ملی است؛ کسی به دستورات و تأکیدات ایشان گوش نمی‌دهند و کار خود را انجام می‌دهند نمی‌دانم گمرک و مسؤولان در این رابطه چه‌کاری می‌کنند.

کارشناس صنف پوشاک، پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با تأکید بر اینکه کشوری که دارای تولید است و توان تأمین نیاز داخل را دارد چرا باید واردات کالاهای مشابه تولید ملی را داشته باشد، اظهار کرد: تولیدکننده را از رده خارج می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار