نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دشمنان اعتقادات مذهبی جامعه را هدف قرار داده اند و در این زمینه برنامه ریزی کرده اند.
کد خبر: ۵۵۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 20 January 2018

حجت الاسلام حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه های آیین نماز جمعه این هفته کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه دریایی سانچی و عرض تسلیت به خانواده های آنها گفت: اسرائیل غده سرطانی در سرزمین های اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ایران تنها کشوری است که از جبهه مقاومت دفاع می کند و پیروزی جنگ ۳۳ روزه یکی از دستاوردهای فراوان این حمایت است.

حجت الاسلام علیدادی دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یک وظیفه اسلامی برشمرد و گفت: جنایات اسرائیل تمامی ندارد و همواره شاهد قتل عام مردم این خطه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر افزود: مسئولان باید در امور کشور فرمایشات مقام معظم رهبری را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد ناامید کردن مردم هستند، افزود: دشمنان از پیروزی انقلاب تاکنون از راه های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام هستند و باید هوشیار باشیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اکنون در جبهه جنگ نرم به دنبال مقابله با ایران است، گفت: فرهنگ یکی از ابزارهای جنگ نرم است که دشمنان از آن بهره می برند.

حجت الاسلام علیدادی گفت: دشمنان اعتقادات مذهبی جامعه را هدف قرار داده اند و در این زمینه برنامه ریزی کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از هواپرستی و تبعیت از هوا و هوس اظهار کرد: گروه های جناحی هم باید این مساله را مدنظر قرار داده و همواره خداوند را در امور حاضر و ناظر بدانند و افراد نباید در دفاع از حق سکوت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار