معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران از آماده باش نیروهای برف روب در اولین بارش برف زمستانی در شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 17 January 2018

نوربخش افزود: همزمان با شروع بارش ها، کلیه نیروهای ستاد برف روب با تجهیزات و ماشین آلات کامل اقدام به برف روبی و شن پاشی در بزرگراه ها و معابر اصلی نمودند که اولویت با نواحی شمالی منطقه بود.

وی گفت: شهرک های شمال منطقه از جمله شهرک های قائم(عج) ، محلاتی ، نفت و محلات ولنجک، سوهانک، بخش های شمالی محله های نیاوران ، امامزاده قاسم(عج) و... بیشترین حجم بارش برف را نسبت به دیگر نواحی منطقه داشتند به همین دلیل نیروهای ستاد برف روب با استقرار در این محدوده ها اقدام به برف روبی و شن پاشی در معابر نمودند.

برف روبی

 

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران گفت: با سرعت عمل نیروهای ستاد برف روب بزرگراه های اصلی و معابر شریانی درجه اول و پر تردد منطقه در اولویت قرار گرفت و عملیات برف روبی با سرعت در آنها اجرا شد و در حال حاضر کلیه معابر باز است و تردد در آنها انجام می شود.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به امکان بارش مجدد در پایان هفته، نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور خواهند داشت .

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نوربخش، ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر طی سخنانی اظهار داشت : بارش برف از ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه – 27 دی ماه - در ارتفاعات شمال تهران آغاز شد و شهرک ها و نواحی شمالی منطقه را سفید پوش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار