فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات اخیر کاملا مقتدر ظاهر و حاضر شد و مقام معظم رهبری در دیداری پنج بار تشکر و به همه ماموران نیروی انتظامی سلام ابلاغ کردند.
کد خبر: ۵۵۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 17 January 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در نخستین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: این اغتشاش ، توطئه و فتنه ای بود که انجام شد و ناجا برگرفته از فرمایشات رهبری مبنی بر رفتار توام با مهربانی، با این موضوع برخورد کرد.
‎وی اضافه کرد: ناجا امروز محبوبیت ویژه ای بین مردم و خانواده شهدا پیدا کرده است اما با این همه یک مقدار از تدبیر رهبری را توانستیم اجرا کنیم.
فرمانده ناجا با بیان قدردانی رییس جمهوری از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ، گفت: اردوغان (رییس جمهوری ترکیه) در تماس با رییس جمهوری کشورمان پرسید که آیا پلیس خوب کار کرد که رییس جمهوری در پاسخ گفت، بله پلیس حتی اسلحه به کار نگرفت، اردوغان نیز در پاسخ گفت، این بسیار خوب است روی این موضوع حتما کار شود.
‎اشتری اضافه کرد: ناجا خواسته است در این اغتشاشات خویشتن داری و از آموزش دیده استفاده کند و سلاح جنگی سر صحنه برده نشود . ناجا همچنین خواسته است آنانی که در حال تخریب هستند به صورت هدفمند دستگیر شوند که افراد بسیاری دستگیر و برخی از آنان آزاد شدند که هر روز به کلانتری می روند و تیک (اعلام حضور) می زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار