ضرورت توجه به دغدغه های بازنشستگان
کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی اردکان، روز دوشنبه طی مراسمی در این شهر افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۵۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 15 January 2018

فرماندار اردکان در این مراسم با بیان اینکه کانون، محلی برای برنامه ریزی و ساماندهی امور بازنشستگان است افزود: تشکل ها می توانند به خوبی برنامه ریزی برای گروه های هدف خود داشته باشند.
هادی مقیمی اضافه کرد: بر اساس سوء مدیریت گذشته، بخش زیادی از سرمایه های تامین اجتماعی از دست رفت و با توجه به مشکلات اقتصادی دولت امیدواریم با درایت و تدبیر، این مسایل برطرف شود.
فرماندار اردکان با بیان اینکه بازنشستگان شریفترین اقشار جامعه هستند زیرا سرمایه عمر خود را برای تولید و رونق اقتصاد کشور گذاشتند تصریح کرد: با توجه به مشکلات ساختاری کشور، دغدغه های آنها تمام شدنی نیست. 
مقیمی اظهار کرد: این کانون به شناسایی مشکلات ، ظرفیت ها و توانمندی های بازنشستگان می پردازد و باید حمایت لازم از طریق تمام بخش ها به این کانون ارائه دهیم.
رئیس کانون بازنشستگان استان یزد نیز با بیان اینکه توجه به بازنشستگان از سوی مسئولان یک وظیفه به شمار می رود و نباید منتی به این قشر وارد شود گفت: تاکنون کانون بازنشستگان در اردکان نداشتیم ولی با پیگیری های متعدد این کانون راه اندازی شد .
ابوالقاسم میرحسینی اظهار کرد: وظیفه کانون، رسیدگی به امور رفاهی ، معیشتی و درمانی بازنشستگان اردکان است .
وی تصریح کرد: خدمات این کانون شامل پرداخت وام 2 میلیونی به 30 نفر از مستمری بگیران ، برگزاری طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس به صورت رایگان و با هزینه سازمان تامین اجتماعی و رسیدگی به امور درمانی که بزرگترین مشکل امروز بازنشستگان استان یزد است، می باشد. 
اردکان دارای 3هزار و 398 بازنشسته است که تا به امروز 457 عضو کانون شده اند و 346 نفر بیمه تکمیلی هستند .
همچنین 24 نفر از بازنشستگان اردکانی در طرح کرامت رضوی شرکت کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار