روز گذشته بود که با اعلام نظر مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر به تصویب نرسیدن طرح جدید ترافیک به منظور اجرا در سال آینده، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در واکنش به آن، جوابیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 10 January 2018

روز گذشته بود که با اعلام نظر مدیرکل دفتر حمل‌ونقل و ترافیک و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر به تصویب نرسیدن طرح جدید ترافیک به منظور اجرا در سال آینده، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در واکنش به آن، جوابیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این جوابیه که تحت عنوان، پاسخ شهرداری در مورد شائبه تصویب طرح ترافیک جدید، در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده آمده است: براساس قوانین بالادستی شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور نمایندگانی از وزارت کشور، استانداری و پلیس راهور و شهرداری تهران به ریاست شهردار تهران تشکیل می شود، تصمیم‌گیری در این خصوص با تجمیع نظرات صورت می‌گیرد.

علی پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، با بیان این‌که ما یک شورای عالی ترافیک برای کل کشور داریم، گفت: شهر تهران از شمول قانون تاسیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرها مستثنی است، ما یک شورای عالی ترافیک برای کل کشور داریم، پایتخت نیز یک شورای ترافیک مخصوص به خودش را دارد.

وی افزود: طرح ترافیک جدید نیاز به تصویب در دولت ندارد و نمایندگانی از دولت و پلیس در شورای ترافیک تهران حضور دارند که نظر دولت و وزارت‌کشور را به ما منتقل می‌کنند، نمایندگان حاضر در این شورا پوریا محمدیان نماینده وزارت‌کشور و سردار مهماندار، نماینده پلیس راهور هستند و لدا، صلاحیت تدوین هرگونه محدودیت یا رفع محدودیت در محدوده شهر تهران، با شورای ترافیک تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار