جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد رخنه و فتنه بزرگ در سال ۹۷ بود، تصریح کرد: اتفاقات اخیر سبب خیر برای نظام شد و دست معاندان نظام را رو کرد، چراکه آنان قصد داشتند با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و حمایت آمریکا و اسرائیل از اغتشاش‌گران فتنه‌ای بزرگ را در سال ۹۷ در کشور برپا کنند که دست این افراد برای مردم رو شد.
کد خبر: ۵۴۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 09 January 2018

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر افرادی در همدان دستگیر شدند که بهایی بودند، گفت: در کوله‌پشتی یک خانم بهایی انواع گاز اشک‌آور و شوکر کشف شد.

به گزارش فارس، سردار مهدی فرجی در مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان، با بیان اینکه در حال حاضر مشکلاتی در کشور وجود دارد که دشمن به دنبال فرصت برای تفرقه‌افکنی از طریق مشکلات موجود بوده که باید حساسیت خاصی در این خصوص داشته باشیم، اظهار کرد: مردم از وضعیت اقتصادی گله‌مند هستند و باید دولتمردان با جدیت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: دولتمردان باید در این مسیر حرکت کرده و به دغدغه‌های معیشتی مردم پاسخ دهند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد رخنه و فتنه بزرگ در سال ۹۷ بود، تصریح کرد: اتفاقات اخیر سبب خیر برای نظام شد و دست معاندان نظام را رو کرد، چراکه آنان قصد داشتند با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و حمایت آمریکا و اسرائیل از اغتشاش‌گران فتنه‌ای بزرگ را در سال ۹۷ در کشور برپا کنند که دست این افراد برای مردم رو شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمنان به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در کشور هستند، افزود: مردم و خانواده شهدا هرگز نخواهند گذاشت این انقلابی که با خون هزاران شهید به دست آمده به راحتی از بین برود.

سردار فرجی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر افرادی در همدان دستگیر شدند که بهایی بودند، گفت: در کوله‌پشتی یک خانم بهایی انواع گاز اشک‌آور و شوکر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افرادی که در این حادثه حضور داشتند و دستگیر شدند مشکلات مالی نداشته و از افراد ثروتمند جامعه بودند، ادامه داد: بسیاری از خودرو‌های مدل بالای این افراد در خیابان‌های اطراف خیابان بوعلی پارک شده بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه هیچ‌گونه برخورد سلبی و فیزیکی از سوی نیرو‌های سپاه در این اغتشاشات صورت نگرفت، تأکید کرد: در این حادثه مردم وارد عمل شده و ۱۰۱ نفر از مردم و بسیجیان نیز بر اثر حمله اغتشاشگران زخمی شدند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از مسوولان به شدت از مردم فاصله گرفته‌اند، یادآور شد: متأسفانه امروز بسیاری از مسوولان به دنبال ترویج اشرافی‌گری در جامعه هستند و مردم دیگر تاب و تحمل این برخورد‌ها را ندارند.

سردار فرجی با اشاره به زندگی فرزندان برخی مسوولان در خارج از کشور، اظهار کرد: امروز بسیاری از فرزندان مسوولان کشور در خارج از ایران زندگی می‌کنند و تربیت آن‌ها بر عهده کشور‌هایی همچون انگلستان است.

وی با بیان اینکه البته کار‌های بزرگی در کشور صورت گرفته است، گفت: نباید بی‌انصاف باشیم، در این دولت و در دولت‌های گذشته کار‌های بزرگی در کشور صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به احداث راه‌آهن همدان، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز همدان صاحب ایستگاه و ریل قطار شده است.

وی در ادامه گریزی به زلزله اخیر کرمانشاه و اقدامات سپاه همدان در مناطق زلزله‌زده زد و ادامه داد: سپاه موظف به ساختن ۱۲ هزار کانکس طی ۶۰ روز برای مردم زلزله‌زده بود، اما طی ۴۵ روز موفق شدیم ۱۲ هزار و ۱۰۰ کانکس به مردم اهدا کنیم که کاری بی‌نظیر در کشور بوده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: سپاه بدون دریافت ریالی از دولت با تمام اخلاص نیرو‌های خود را در سرپل‌ذهاب مستقر کرد و کانکس‌های ۱۶ متری شامل یک انباری و دو اتاق و مقاوم در مقابل گرما و سرما به زلزله‌زدگان ارائه شد.

وی با بیان اینکه دشمن طوری وانمود کرد که گویی سپاه در امر امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده حضور نداشت، اما مشاهدات عینی مردم زلزله‌زده حرف دیگری می‌زد، یادآور شد: از همان روز‌های نخست زلزله در کرمانشاه، نیرو‌های خدوم سپاه به منطقه اعزام شده و کمک‌های مردمی را در بین زلزله‌زدگان توزیع کردند.

سردار فرجی با اشاره به اعزام نیرو‌های بسیجی و اردو‌های جهادی از تمام سپاه استان‌های مختلف به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه‌ها و متخصصان جوان ایرانی نقش مهمی در ساخت کانکس‌ها داشتند.

وی در ادامه به حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده و دلگرمی مردم از این حضور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب علاوه بر حضور سرزده و به موقع در این مناطق، بدون رینگ‌های امنیتی در بین مردم حاضر شدند که همین امر موجب امید و روحیه معنوی در بین زلزله‌زدگان شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: در جریان این زلزله قومیت‌ها و مذاهب مختلف کنار گذاشته شد و تمام مردم مشارکت داشتند که نشان از نوع‌دوستی مردم داشت در حالی که دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی بود.

وی با بیان اینکه در منطقه آبدانان که تمام ساکنان آن اهل سنت هستند، نگاه مثبتی به سپاه و انقلاب است، افزود: ساکنان این منطقه بسیار قدردان خدمات‌رسانی سپاه و بسیج بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار