رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح پیشنهادی شهرداری با هدف کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت پیشنهاد شده است اما بررسی‌های ما خلاف‌ این ادعا را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 08 January 2018

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین پلیس فاتب و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم امروز دو جنبه داشت یکی تقدیر و تشکر از همکاران پلیس در بخش بصیرت که از سوی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا برگزار و از زحمات همکاران ما تجلیل شد و بخش دوم معرفی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ بود.

وی افزود: سردار هداوند پیش از این فرمانده یگان امداد و معاون هماهنگ کننده پلیس پایتخت بود که به پیشنهاد بنده و با تأیید سردار اشتری به عنوان جانشین جدید منصوب شد.

فرمانده‌ انتظامی تهران بزرگ‌ در خصوص طرح ترافیک جدید گفت: طرح ترافیک جدید فعلاً در حد پیشنهاد است و باید تمام دستگاه‌ها این طرح را بررسی کنند و ساز و کارها برای اجرای طرح جدید پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه طرح پیشنهادی شهرداری فاقد کار مطالعاتی است، گفت: طرح پیشنهادی شهرداری با هدف کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت پیشنهاد شده است اما بررسی‌های ما خلاف‌ این ادعا را نشان می‌دهد و با طرح جدید ترافیک هم آلودگی هوا و هم ترافیک شهر افزایش می‌یابد‌.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: نظر نهایی را درباره طرح ترافیک جدید کتباً به شهرداری اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: باید بسترها و امکانات لازم برای طرح جدید فراهم شود تا پلیس باید با امکانات به خوبی ترافیک را مدیریت کند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: شورای عالی ترافیک در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند، اما ابتدا باید با کار کارشناسی شده به صورت نمونه و پایلوت طرح پیشنهادی جدید اجرایی شود.

سردار رحیمی در پایان گفت: بایدکار مطالعاتی و کارشناسی بیشتری برای طرح ترافیک جدید انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار