پرونده مرد میانسال که به خاطر حضور همسرش در تلگرام او را با ضربه‌های چاقو کشته بود، به دادگاه کیفری تهران ارسال شد.
کد خبر: ۵۴۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 31 December 2017

متهم که کارمند بازنشسته یکی از اداره‌های تهران است، اسفند 94 در جریان درگیری با همسرش او را با شش ضربه چاقو در خانه‌شان در یکی از محله‌های تهران از پای درآورد و به اتهام قتل بازداشت شد. او می‌گفت، چون دوست نداشته همسرش در فضای مجازی حضور یابد و از تلگرام استفاده کند، با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

مرد همسرکش بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه داشت تا این‌که چندی پیش سه فرزند مقتول و مادر وی با حضور در دادسرای جنایی تهران، برای عامل جنایت درخواست قصاص کردند.

چند روز پیش متهم به قتل برای آخرین دفاع به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد .

مرد همسرکش در جریان تحقیقات قضایی گفت: من و همسرم پیش از جنایت اختلاف و درگیری داشتیم. مدتی قبل متوجه شدم همسرم از فضای مجازی و تلگرام استفاده می‌کند. از این کار او خوشم نمی‌آمد و خواستم وارد این فضا نشود. همین موضوع به اختلاف‌هایمان دامن زد. کار به جایی رسید که همسرم مدام می‌گفت دیگر تحمل این زندگی را ندارد و می‌خواهد طلاق بگیرد.

وی افزود: همسرم و زندگی‌مان را دوست داشتم و نمی‌خواستم او بمیرد. آن روز با شدت گرفتن درگیری‌مان دوباره گفت می‌خواهد از من جدا شود، عصبانی شدم و با برداشتن چاقو از آشپزخانه به او حمله کردم و با زدن ضربه‌های متعدد او را کشتم. اکنون خیلی پشیمانم.

پرونده متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا او بزودی پای میز محاکمه بنشیند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار