کد خبر: ۵۴۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 26 December 2017

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفته می‌شود محمد خدادی  مدیرعامل خبرگزاری ایرنا امروز استعفای خود را به صورت مکتوب تقدیم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی است نتیجه بررسی درخواست استعفای خدادی، ظرف فردا یا پس فردا از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

به تازگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد سلطانی‌فر را به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب و حسین انتظامی را به عنوان دستیار ارشد خود معرفی کرده بود.

با اشاره به این جابجایی‌ها به نظر می‌رسد تغییرات در تیم رسانه‌ای دولت استمرار داشته باشد. 

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار فارس خددادی روز گذشته (دوشنبه) در اولین ساعات کاری خود تمامی مدیران و سردبیران را به جلسه اضطراری و فوری دعوت و در آنجا ضمن تبین برنامه‌ها و سیاست‌های 4 ساله این رسانه از تثبیت جایگاهش در پی درخواست سید عباس صالحی خبر داده بود و کارکنان ایرنا پس از شنیدن این خبر به ویژه اتاق خبر و تحریریه این رسانه موجی از خوشحالی و نشاط در فضای این رسانه حاکم شده بود اما امروز محمد خددادی امروز (سه‌شنبه) استعفا داده است.

مسعود نوری معاون خبری سابق وی ساعتی پیش با تایید این استعفا اعلام کرده که وی بنا بر مصلحت و برای خدمت در جایی دیگر استعفا داده است.

در همین راستا مسعود نوری دستیار مدیرعامل ایرنا در توئیتی تلاش کرد تا علت استعفای محمد خدادی را عدم همکاری مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلوه دهد، اما برخی منابع موثق احساس خطر خدادی همزمان با جابجایی‌های جدید در وزارت ارشاد را علت اصلی اقدام پیشگیرانه وی برای برکناری‌اش می‌دانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار