عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به لزوم حفظ و احیای باغستان سنتی قزوین گفت: برای حفظ این باغستان احداث باغ‌ویلا راهکار مناسبی نیست.
کد خبر: ۵۴۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 25 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، سیده‌منیره قوامی طی جلسه‌ای که در تالار اجتماعات شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، در خصوص لایحه احداث باشگاه شهرداری اظهار داشت: کسی نمی‌تواند به جای من تصمیم بگیرد چراکه باید اساسنامه را بخوانم تا بتوانم در رابطه با آن رأی دهم.

وی در خصوص آرامستان‌ها توضیح داد: مسئله امنیت آرامستان مطرح است، چراکه آرامستان نوبلی از امنیت کافی برخوردار نیست به طوری که حتی نمی‌توان از قاب عکس در این مکان استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در خصوص حفظ باغستان‌ها ادامه داد: یکی از دلایل آلودگی هوای تهران از بین رفتن باغ‌های تهران، احداث ساختمان‌ها و پل‌ها در محل آن باغات است.

قوامی مطرح کرد: در حال حاضر از دغدغه‌های اصلی اعضای شورای شهر تهران، مقابله و از بین بردن این آلودگی است و اگر باغستان‌ها از بین برود، قزوین از لحاظ ریزگردها، آلودگی و گرما به اهواز تبدیل می‌شود.

این عضو شورا تصریح کرد: احداث باغ‌ویلا نظر خوبی است اما باید توجه داشت که شمیران تهران همه باغ بوده اما امروز در آنجا باغی مانده است؟ چراکه دریافت مجوز تغییر کاربری، وسوسه افزایش قیمت و تفکیک زمین‌ها موجب ترغیب باغداران برای خشک کردن باغ‌ها و انجام ساخت و ساز در زمین‌هایشان بوده که منجر به نابودی باغ‌ها شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: می‌توان گفت برای حفظ باغستان سنتی قزوین احداث باغ‌ویلا راهکار مناسبی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار