استاندار اردبیل در دیدار با جوانان اصلاح طلب گفت: اولویت جامعه فراتر از حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی است.
کد خبر: ۵۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 28 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس استاندار اردبیل در این جلسه با رد این بحث که تصمیمات دولت در سایه گروه‌های فشار به بیراهه رفته است، ادامه داد: دولت به مسیر خود با اعتقاد راسخ به راهی که برگزیده ادامه می‌دهد و ما نیز نباید تصور کنیم که عده‌ای به عنوان گروه فشار درصدد تضعیف دولت هستند.

خدابخش درمورد ضرورت شناسایی و تاکید بر اولویت‌ها در جامعه اسلامی گفت: امروز اولویت جامعه ما حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی نیست بلکه 95 درصد جمعیت کشورمان با مشکل بیکاری و نارسایی‌های معیشتی روبه‌رو هستند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: بنده در دولت اصلاحات در آذربایجان شرقی معاون سیاسی بودم و در آن مقطع نیز از طریق روزنامه‌های اصلاح‌طلبان شاهد طرح برخی از مسائل همچون آزاد شدن اسب‌سواری زنان یا تحقیق و بررسی در مورد مادر حضرت یوسف (ع) بودیم که در قالب مقالاتی منتشر می‌شد، در حالی که در آن مقطع نیز اولویت مسائل دیگری بود اما عده‌ای سعی می‌کردند با بزرگ‌نمایی برخی از مباحث توان دولت را از بین ببرند.

خدابخش به درآمد 700 میلیارد دلاری کشور در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: آنهایی که ادعا می‌کردند تحریم‌های بین‌المللی کاغذ پاره‌ای نیست امروز کشور را به وضعیت فلاکت‌باری انداخته‌اند که دولت روحانی در دو سال اخیر تلاش کرده تا بسیاری از این کج‌اندیشی‌ها و رفتارهای همراه با تندروی را اصلاح کند.

استاندار اردبیل ادامه داد: ضربه‌ای بزرگی در دولت گذشته به اقتصاد کشور وارد شد، به طوری که اقتصاد از فضای سالم به فضای رانتی محرمانه کشیده شد.

خدابخش به تلاش گروه‌های فشار در سطح کشور در باب مسئله هسته‌ای و برخی اهانت‌ها به وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر تیم مذاکره‌کننده را تیمی غیور، شجاع و مومن معرفی کرده و از همه خواستند تا پشتیبان این تیم به همراه نقد منصفانه نتایج این مذاکرات باشند.

وی ضرورت راه‌اندازی خانه احزاب و شورای مشورتی را استان اردبیل ضروری اعلام کرد و گفت: ما با دعوت از چندین بانوی فعال و توانمند از آنها خواستیم تا مسئولیت را قبول کنند اما هیچ یک از آنها مسئولیتی را نپذیرفتند.

خدابخش در پایان سخنان خود گفت: اگر رد صلاحیت فراقانونی در انتخابات رخ بدهد ما آن را پیگیری می‌کنیم و قطعا هم بدانند که این دولت به جای بدعت‌ها و حرکت‌های احساسی و نگاه هاله نور، شعارش قانون‌مداری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار