کهگیلویه؛
معاون درمان وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.
کد خبر: ۵۳۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 16 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت به همراه عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه در مجلس، ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و برخی مدیران استانی از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و از نزدیک مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد.

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی دهدشت
معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات دانشگاه این استان پرداخت حقوق و مزایای 4 هزار نیروی طرح، قراردادی و روزمزد از منابع داخلی است.‌جان‌بابایی افزود: بیش از 50 درصد درآمدهای این دانشگاه هزینه کارکنان قراردادی و طرح می‌شود که در صورت تبدیل وضعیت این افراد و تامین حقوق و مزایا از بودجه جاری بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.
وی ابراز کرد: امیدوارم با تدابیر لازم از سوی مجموعه مدیران متولی پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تسریع یابد و تجهیزات تشخیصی و درمانی نیز تامین شود.رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 82 پروژه بهداشتی و درمانی در استان در دست احداث بوده و همگی نیز فعال است.
اورنگ ایلامی بیان کرد: با وجود تمامی محدودیت‌های مالی اما پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در استان فعال است و امیدواریم با تزریق اعتبار لازم این پروژه ها با سرعت بیشتری اجرایی شوند.
وی با اشاره به اینکه شرایط جوی در برخی مناطق سبب کند شدن عملیات اجرایی پروژه ها شده است, گفت: امیدواریم روند اجرایی برخی پروژه ها با تخصیص اعتبار لازم شدت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار