کد خبر: ۵۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 27 June 2015
تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران به منظور آماده سازی برای حضور در لیگ پانزدهم، عصر امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تهران با حضور سرمربی و اعضای کادر فنی جدید برگزار شد.

نخستین تمرین آماده سازی استقلال تهرانساعت 18 عصر امروز (شنبه) با حضور پرویز مظلومی و کادر فنی جدید آبی پوشان، در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در تمرین عصر امروز آبی پوشان، مجید صالح، سیروس دین محمدی، محمد نوازی، حسین تراب پور و علی اصغر قربانعلی پور اعضای کادر فنی جدید استقلال نیز حضور داشتند.

با توجه به برگزاری نخستین تمرین استقلال تهران پس از ماه ها بلاتکلیفی، خبرنگاران و تماشاگران زیادی در محل تمرین آبی پوشان حضور داشتد و قبل از آغاز تمرین یک راس گوسفند زیر پای بازیکنان و کادر فنی استقلال ذبح شد.

مظلومی که اولین تمرین خود را برای آماده سازی استقلال برگزار می کرد، مورد توجه هواداران قرار گرفت به طوری که تعدادی از تماشگران حاضر در محل تمرین، دور وی جمع شده و سئوالاتی را از سرمربی استقلال در خصوص بازیکنان جدید از جمله سید جلال حسینی، تمیوریان، نکونام و ... پرسیدند.

*با توجه به برگزاری اولین جلسه تمرینی و حضور بازیکنانی مثل امین حاج محمدی، جابر انصاری و تعدادی از بازیکنان جوان، آبی پوشان امروز 60 دقیقه تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشتند و مظلومی نیز بعد از 40 دقیقه، ورزشگاه آزادی را ترک کرد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار