سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی یک انبار 10 هزار متری چوب در حاشیه بزرگراه آزادگان با حضور به موقع و تلاش موثر نیروهای آتش نشانان، بدون هرگونه مصدومیتی مهار شد.
کد خبر: ۵۳۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 12 December 2017
ایرنا:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی یک انبار 10 هزار متری چوب در حاشیه بزرگراه آزادگان با حضور به موقع و تلاش موثر نیروهای آتش نشانان، بدون هرگونه مصدومیتی مهار شد.
سید جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 21 دقیقه بامداد این حادثه آتش سوزی در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه 125 اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود اما ماموران 4 ایستگاه به همراه تانکر آبرسان و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در یک انبار 10 هزار متری چوب که بصورت ناایمن مملو از چوب، الوار و پالت های چوبی و در حجم زیاد روی هم چیده شده بود به دلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده بود و آتش در کمترین زمان ممکن کاملا شعله ور بود.
ملکی با بیان اینکه ارتفاع شعله های آتش به چندین متر می رسید و از فواصل دور حجم این حریق قابل مشاهده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان شهر تهران به همراه شهر چهاردانگه در محل حضور داشته و بصورت همزمان مشغول مهار این حریق نسبتا وسیع شدند. 
وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به انبارهای مجاور بود ادامه داد: در این حادثه 2 دستگاه کانکس و یک دستگاه خودرو نیسان که در این انبار بود کاملا در آتش سوختند.
به گفته ملکی با تلاش چندین ساعته آتش نشانان در ساعت 4:45دقیقه امروز این حریق بطور کامل مهار شد.
وی با بیان اینکه در این حادثه به فردی آسیب نرسید علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار