در پردیس سینمایی چارسو
مستند «پناهگاه حامی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کلجه‌ای از مستندسازان افتخارآفرین قزوینی در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۵۳۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مستند «پناهگاه حامی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کلجه‌ای از مستندسازان افتخارآفرین قزوینی که با سفارش واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تولید شده، در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش در می‌آید.

جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت از نوزدهم تا بیست و ششم آذر ماه در تهران و در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود و مستند«پناهگاه حامی» در ششمین حضور جشنواره‌ای خود، با سایر مستندهای داخلی و خارجی به رقابت می‌پردازد.

مدت این مستند 30دقیقه بوده و موضوع این مستند احداث پناهگاه حامی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوینی است که حامد کلجه‌ای با نگاه هنری خود به آن پرداخته است.

در این فیلم مستند، بیننده با تلاش سازمان در جمع‌آوری، انتقال، درمان و نگهداری سگ‌های بلاصاحب آشنا شده و به نوعی مستندساز تلاش دارد در مقام فیلمساز حرکت‌های مثبت انجام شده در این زمینه را در مجامع هنری و برای دغدغه‌مندان محیط زیست ایران انعکاس دهد.

این فیلم پیش از این هم توانسته است تندیس بهترین کارگردانی مستند کوتاه و نیمه بلند را از ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و تندیس بهترین فیلم مستند را از پانزدهمین جشنواره استانی قزوین را برای تهیه‌کننده و کارگردان به ارمغان آورد و علاوه بر کاندیدا شدن در بخش «بهترین پژوهش» در جشنواره‌های یاد شده کاندیدای بهترین مستند در جشنواره منطقه‌ای شبدیز را هم از آن خود کرده تا منتخب سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار