قنادان درباره روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده اذعان کرد: بر اساس برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهر تهران باید سالانه 8 هزار تاکسی فرسوده نوسازی شوند، این در حالی است که 9 هزار و 700 نفر متقاضی ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده هستند.
کد خبر: ۵۳۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 05 December 2017
علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: از جمله مشکلات موجود در راستای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور، متوقف شدن ثبت سفارش قبل از انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: بسیاری از تاکسیرانان متقاضی نوسازی تاکسی‌های فرسوده خود هستند و به همین منظور قصد داریم که ناوگان تاکسی‌های هیبریدی و برقی را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران عنوان کرد: از وزارت صنعت درخواست داریم که در بخش حمل و نقل عمومی تاکسیرانان متقاضی نوسازی را بدون ثبت سفارش پذیرش کند و تسهیلاتی ویژه را به آن‌ها ارائه دهد و در جهت تداوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده همکاری کند.

قنادان در پایان درباره روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده اذعان کرد: بر اساس برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهر تهران باید سالانه 8 هزار تاکسی فرسوده نوسازی شوند، این در حالی است که 9 هزار و 700 نفر متقاضی ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار