مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: نقش بانوان شورای شهر در تأمین اشتغال بانوان، احداث گرمخانه، کاهش طلاق و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش‌های مختلف و تحکیم بنیان خانواده بسیار مهم و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۵۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مریم بیدخام  در نشست مشترک بانوان عضو شوراهای شهر سراسر استان قزوین اظهار داشت: این نشست با تکیه بر اندیشه توأم با تدبیر تشکیل شده و زمینه‌ای برای تعامل، هم‌اندیشی و انتقال تجربه بانوان شهر و استان است.

وی ادامه داد: این‌گونه جلسات به اجرای برنامه‌هایی که در مرکز استان برنامه‌ریزی می‌شود، کمک می‌کند و به واسطه نقش مؤثر بانوان، شوراها می‌توان برنامه‌های مرکز را در دیگر شهرهای استان برپا کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: بانوان عضو شوراهای شهر را مردم برگزیده و مورد اعتماد آنان هستند، چراکه نقش آن‌ها در فرهنگ‌سازی، افزایش نشاط اجتماعی، سلامت، امنیت و تحقق هر آنچه که مربوط به زنان و خانواده بوده، بسیار مؤثر است.

بیدخام یادآور شد: نقش بانوان شورای شهر در تأمین اشتغال بانوان، احداث گرمخانه، کاهش طلاق و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش‌های مختلف و تحکیم بنیان خانواده بسیار مهم و تأثیرگذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار