رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح 19 آذر را آخرین فرصت ثبت کسرخدمت ایثارگری متولدان قبل از 72 اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 03 December 2017
باشگاه خبرنگاران:سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به کسر خدمت‌های قدیمی مربوط به رزمندگی، ایثارگری و آزادگی خاطرنشان کرد: در گذشته کسر خدمت برای مشمولان متولد سال 72 و قبل از آن وجود داشت که با اجرای قانون جدید از 19 آذرماه امسال این کسر خدمت‌ها از رده اعتبار ساقط خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ثبت نام از متقاضیان کسرخدمت ایثارگری در دفاتر پلیس +10 آغاز شده است گفت: متقاضیان از روز گذشته به مدت یک ماه فرصت دارند تا با پرداخت 6 هزار تومان درخواست خود را به ثبت برسانند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مطابق قانون امسال 20 هزار نفر می توانند از مزیت کسرخدمت ایثارگری استفاده کنند.

کمالی شرط ابتدایی استفاده از کسرخدمت برای متولدین قبل از 72 را نداشتن غیبت عنوان کرد و گفت: تاکید ما به تمامی مشمولان این است که پیش از ورود به غیبت وضعیت سربازی خود را مشخص کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح شرط دیگر استفاده از کسرخدمت‌ برای متولدین سال 72 و قبل از آن را ثبت کردن این کسر خدمت‌ها در یگان‌های نیروهای مسلح اعلام کرد و افزود: والدین این افراد اگر تا قبل از 19 ماه جاری کسر خدمت‌های مربوط به سوابق رزمندگی، ایثارگری یا آزادگی خود را در یگان‌های نیروهای مسلح ثبت کنند فرزندانشان می‌توانند از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند در غیر اینصورت این کسر خدمت‌ها فاقد اعتبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار