علیخانی گفت: متأسفانه در سه ماه گذشته تسهیلات قطعی مترو ، به صورت غیرقانونی صرف سایر هزینه‌های مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق شده است.
کد خبر: ۵۲۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 26 November 2017
به نقل ازفارس، علیخانی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: متأسفانه پس از گذشته سه ماه از آغاز مسئولیت شهردار تهران هنوز هیچ گونه اعتباری به شرکت متروی تهران برای تکمیل خطوط نیمه‌تمام مترو پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: با وجود آنکه مدیریت شهری سابق تهران از سه ماه قبل از انتخابات، پرداخت اعتبار به پروژه‌های مترو تهران را متوقف کرده بود انتظار می‌رفت با حضور شهردار جدید تهران و از آنجا که پروژه مترو به دلیل تأثیرگذاری مستقیم در کاهش آلودگی هوا و ترافیک، اولویت نخست مدیریت شهری است، تخصیص اعتبار جهت تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهردار تهران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اما متأسفانه در سه ماه گذشته نه تنها این امر صورت نگرفته بلکه تسهیلات قطعی مترو ، به صورت غیرقانونی صرف سایر هزینه‌های مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق شده است.

علیخانی افزود: این در شرایطی است که خط 6 و خط 7 مترو باید تکمیل و ایمن‌سازی شوند، لذا از شهردار تهران انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به اختصاص منابع مترو اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار