اعضای شورای شهر تهران در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده‌روها را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 21 November 2017
اعضای شورای شهر تهران در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر که به صورت فوق العاده سه شنبه(30 آبان ماه) از ساعت 08:45 تا 11 صبح در تالار شورا برگزار می شود، به بررسی موارد و دستورات ذیل می پردازند:
ابتدا بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نطق پیش از دستور توسط بهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر ارائه خواهد شد.
دستور دوم مربوط به انتخاب 6 نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه(شهر دوستدار کودک) با توجه به پیشنهاد کمیسیون های مختلف است.
سپس انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر تهران در بحث مربوط به مصوبه (چگونگی طراحی و مدیریت بهره برداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران) جهت عضویت نظارت بر حسن اجرای مصوبه مذکور با توجه به پیشنهاد کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و شهرسازی در دستور کار اعضا قرار می گیرد.
بعد از آن اعضای شورای شهر تهران در رابطه با مصوبه (چگونگی طراحی و مدیریت بهره برداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران) سه نفر متخصص را انتخاب می کنند.
همچنین اعضای شورای شهر تهران به بررسی اعتراض دو مالک پلاک ثبتی به نظریه کمیسیون ماده 7 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز و قرائت کمیسیون شهرسازی و معماری در همین خصوص می پردازند.
در پایان جلسه، اعضای شورای شهر تهران به بررسی طرح (الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیلکت ها به حریم پیاده روها ) پرداخته و برای این معضل در پایتخت چاره اندیشی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار