شهردار منطقه ۱۷تهران:
شهردار منطقه ۱۷ گفت: همیاران ترافیک می توانند آموزشهایی را که دریافت می کنند به دیگر اعضای خانواده‌شان ارائه کنند تا جمعیت بیشتری به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ترغیب شوند و میزان زیادی از حوادث و خسارات ناشی از عدم رعایت قانون کاسته شود.
کد خبر: ۵۲۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 20 November 2017
همزمان با روزجهانی گرامی‌داشت قربانیان حوادث رانندگی و با شعار «خط سفید ، الفبای ترافیک» جمعی از دانش آموزان همیار ترافیک، با حضور در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۱۷ با امیر محسنی دیدار کردند. محسنی در این دیدار بر آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان تاکید کرد.
محسنی در جمع پسران دانش آموزی که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند، گفت: آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند سهم بسزایی در کاهش تلفات در تصادفات جاده ای و درون شهری داشته باشد که باید از همه شما کودکان و نوجوانان عزیز بخواهم که با یادگیری صحیح این قوانین، برای فردایی بهتر تلاش کنید.
شهردار منطقه ۱۷ که همراه با سرهنگ رضا مرادیان رییس اداره آموزش پلیس راهور منطقه ۱۷ درجمع همیاران ترافیک حاضر شده بود گفت: همیاران ترافیک می توانند آموزشهایی را که دریافت می کنند به دیگر اعضای خانواده شان ارائه کنند تا جمعیت بیشتری به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ترغیب شوند و میزان زیادی از حوادث و خسارات ناشی از عدم رعایت قانون کاسته شود.
محسنی شهر تهران را «انسان محور» خواند و افزود: امیدواریم این شهر را به شهری انسان محور تبدیل کنیم که در آن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به خوبی رعایت می شود و همانند شهرهای توسعه یافته جهان، کمترین میزان تلفات و خطرات تصادفات رانندگی متوجه شهروندان شود.
دانش آموزان همیار ترافیک با سر دادن شعارهای مربوط به خط سفید، نشان دادند که دوره های آموزشی معاونت حمل و نقل و ترافیک تا چه حد موثر بوده و توانسته در ضمیر آنها نهادینه شود. این دانش آموزان به سوالات محسنی پاسخ گفتند و در یک جمع صمیمانه با شهردار منطقه ۱۷، سرهنگ رضا مرادیان رییس بخش آموزش پلیس راهور منطقه ۱۷ و جمعی از مدیران شهری عکس یادگاری گرفتند و بادکنکهای سیاه رنگِ خط سفید را به پرواز درآوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار