رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: احتمال دارد در صورتیکه با کسبه و ساکنین منطقه خیابان ۱۷ شهریور به جمع‌بندی برسیم، این خیابان مجددا بازگشایی شود.
کد خبر: ۵۲۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 20 November 2017
محمد سالاری ، با اشاره به حضور برخی از کسبه خیابان 17 شهریور و ساکنین این منطقه به شورای شهر تهران بیان کرد: هفته‌های گذشته تعدادی از این شهروندان به شورا مراجعه و درخواست بازگشایی این خیابان را داشتند. 

وی گفت: خیابان 17 شهریور در دوره گذشته بسته شد که البته با مراجعه برخی از شهروندان بخشی از این خیابان مجددا بازگشایی شد.

سالاری با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت شهری توسعه پیاده‌روها در سطح شهر تهران است گفت: البته در این زمینه باید تمامی شرایط در نظر گرفته شود و نباید به صورت غیرکارشناسی اقدامی را انجام داد.

وی گفت: ما تاکید بر توسعه مدیریت پیاده‌روها در سطح شهر تهران را داریم اما شهرداری نباید به گونه‌ای عمل کند که این اقدام موجب گلایه و انتقاد شهروندان شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به مراجعات مکرر ساکنان خیابان 17 شهریور احتمال دارد این خیابان مجددا بازگشایی شود که البته این موضوع باید مورد کار کارشناسی دقیق قرار بگیرد. 

سالاری در پاسخ به این پرسش که آیا در آینده نیز خیابان‌هایی به پیاده‌رو تبدیل خواهد شد یا خیر، بیان کرد: در این زمینه نیز باید کارهای کارشناسی انجام شود و نباید به صورت شتاب‌زده و هیجانی کاری را کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار