مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش 1.5 تا 1.8 میلیارد تومانی کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 18 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام رحیم جعفری ، با اشاره به پایان کار نمایشگاه کتاب کرمانشاه بعد از تمدید یک روزه آن، گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از 20 تا 25 آبان ماه برپا شد که جهت استفاده بیشتر علاقمندان کتاب، برپایی آن یک روزه دیگر تمدید و نهایتا ساعت 20 روز جمعه 26 آبان ماه به کار خود پایان داد.
 
جعفری استقبال از این دوره نمایشگاه را مطلوب دانست و اظهار کرد: دو روز اول برپایی نمایشگاه استقبال خوبی را شاهد بودیم، اما پس از وقوع زلزله در استان طبیعتا با کاهش مراجعات مواجه شدیم.
 
وی افزود: کاهش مراجعه کننده تنها در روز 22 آبان(روز بعد از زلزله) بود و روزهای بعد وضعیت بازدید از نمایشگاه به حالت اول برگشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه معیار خاصی برای مشخص کردن تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه وجود ندارد، گفت: تنها چیزی که مشخص است این است که بازدید از نمایشگاه نسبت به دوره گذشته آن کاهش نداشته و شاید افزایش هم داشته است.
 
جعفری از فروش 712 میلیون و 250 هزار تومان بن کارت کتاب در این دوره نمایشگاه خبر داد واظهار کرد: به طور میانگین فروش بن کارت را دو و یا سه برابر کرده و رقم فروش کتاب را محاسبه می‌کنند که بر این اساس می توان گفت سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه فروش 1.5 تا 1.8 میلیارد تومانی کتاب را داشته است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور 400 ناشر در این دوره نمایشگاه گفت: ناشرین خوبی از جمله امیر کبیر، چشمه، ققنوس، خط سفید و سخن در این دوره نمایشگاه حضور داشتند.
 
وی در ادامه با تسلیت به بازماندگان زلزله استان، گفت: کار خوبی که در این دوره نمایشگاه صورت گرفت این بود که ناشرین 10 غرفه نمایشگاه تمام درآمد فروش کتاب خود را برای کمک به زلزله زدگان اختصاص دادند.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار