مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: طرح امداد فرهنگی کودکان زلزله زده غرب کشور شامل جمع آوری کتاب، اسباب بازی و لوازم تحریر در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 18 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»عباسعلی دانافر، افزود: طرح امداد فرهنگی که توسط این نهاد آغاز شد تا 30 آبان ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح، مردم نوعدوست استان می‌ توانند، حتی روزهای تعطیل در هر ساعت از شبانه روز هدایای خود را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد واقع در میدان شهید بهشتی، ابتدای خیابان امام خمینی (ره)، کوچه یکم تحویل دهند.
حدود 10 هزار کودک و نوجوان 6 تا 17 ساله استان یزد زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال هستند و هشت هزار زبان آموز نیز زیر نظر این کانون به فراگیری زبان های خارجی مشغول هستند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تاکنون بیش از 200 پس لرزه داشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار