تابلو عکس‌های طبیعت ارومیه در نمایشگاه"آبیِ روشن" مجتبی اسماعیل زاد به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۵۲۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 16 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه، دومین نمایشگاه انفرادی عکس‌های مجتبی اسماعیل زاد عکاس خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در آذربایجان غربی با عنوان "آبیِ روشن" با همت انجمن سینمای جوانان ایران از روز جمعه 19 آبان ماه 96، ساعت 17 در نگارخانه میلان ارومیه برپاست.

در این نمایشگاه تعداد 26 عکس در ابعاد 60 ×90 سانتی‌متر از طبیعت و مناظر طبیعی استان آذربایجان غربی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفته است و پس از زلزله استان کرمانشاه تابلو عکس‌های طبیعت ارومیه در این نمایشگاه به نفع مصیبت دیدگان کرمانشاه به فروش می‌رسد.

مبالغ جمع آوری شده از فروش تابلوها صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشه می‌شود

مجتبی اسماعیل زاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، در رابطه با این کار خیرخواهانه خود اظهار داشت: سعی کردم با این حرکت در اندازه خودم هر چند ناچیز بتوانم کمکی به هم‌وطنانم کرده باشم.

عکاس خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در آذربایجان غربی افزود: در این حرکت مردم هم یک کالای فرهنگی خریداری می‌کنند و همچنین از هنر و هنرمند حمایت می‌کنند و مبالغ هم صرف خرید لوازم ضروری و ارسال آن به زلزله زدگان کرمانشاه می‌شود.

وی با اشاره به زلزله کرمانشاه به عنوان تلنگر تصریح کرد: این موضوع باید سبب آگاهی و بیداری ما شود تا در چنین موقعیت‌هایی اتحاد خود را حفظ کرده و هر فردی به نوبه خود به مصیبت زدگان کمک کند.

اسماعیل‌زاد با دعوت از مسئولان استانی آذربایجان غربی و مسئولان شهری ارومیه تاکید کرد: از مسئولان انتظار می‌رود تا در این کار خیر سهیم بوده و یک تابلو از نمایشگاه خریداری کنند.

وی یادآور شد: از سودی که قرار بود از این نمایشگاه به دست آورم صرف نظر می‌کنم و به موضوع برگشت هزینه‌ها اصلاً فکر نمی‌کنم و صرفاً می‌خواهم یک اثر هنری هدیه کنم تا همگان در ثواب آن شریک باشیم و همین که دعای خیر عزیزان مصیبت دیده پشت سرمان باشد در نوع خود ما را کفایت می‌کند.

بازدید از نمایشگاه تا 30 آبان ماه 96 هر روز از ساعت 17 تا 21 در گالری میلان به نشانی ارومیه، خیابان مولوی، خیابان امین، خیابان ارمغان، خیابان ارغوان، نبش کوچه 7 ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار