فرماندار شهرستان آباده گفت: شماره کارت هایی که از طریق فضای مجازی و با عنوان کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور اعلام شده و یا می شود، هیچیک از آنها مورد تایید نیست و مردم باید در این مورد هوشیار باشند.
کد خبر: ۵۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 15 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد رضا زارع، روز چهارشنبه در نشست ستاد شهرستانی جذب، هدایت و ارسال کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور، بیان داشت: باید کمک به زلزله‌زدگان از مبادی قانونی صورت گیرد و کسانی که قصد یاری رساندن به هموطنان زلزله زده را دارند ضروری است فقط از طریق مراجع رسمی کمک‌های خود را اهدا کنند.
وی افزود: مردم نوعدوست آباده، کمک های غیرنقدی خود را به پایگاه های هلال احمر این شهرستان تحویل دهند و کمک های نقدی را به شماره حسابی که فقط از سوی مراجع رسمی اعلام می شود، واریز کنند.
زارع، ادامه داد: مناطق آسیب دیده از زلزله در غرب کشور هم اینک نیاز فوری به پتو، مواد غذایی، آب معدنی و لباس گرم دارند و همه ما موظفیم با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیران، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کنیم.
فرماندار آباده گفت: نخستین محموله کمک های مردمی شهرستان آباده به زلزله زدگان، امشب (چهارشنبه) به غرب کشور ارسال می شود.
زمین لرزه شدیدی با قدرت 7.3 درجه ریشتر ساعت 21:48 شامگاه بیستم آبان 96 استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و همچنین بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه روستای ازگله کرمانشاه گزارش شد. تا روز چهارشنبه (بیست و چهارم آبان) شمار جان باختگان این حادثه 432 نفر و تعداد مصدومان آن 9 هزار و 388 نفر اعلام شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار