روز شنبه ۲۷ آبان ۹۶ بین التعطیلین روز شهادت حضرت محمد ص و امام حسن ع ( جمعه ۲۶ آبان ۹۶ ) و شهادت امام رضا ع ( یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶ ) قرار دارد
کد خبر: ۵۲۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 15 November 2017
روز ۲۸ صفر سال قمری مصادف است با سال روز رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و ال و سلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، این روز در تقویم تعطیل رسمی می باشد همچنین روز ۳۰ صفر نیز سالروز شهادت امام رضا علیه السلام می باشد که این روز هم در تقویم تعطیل رسمی می باشد.

از آنجاییکه ۲۸ صفر امسال مصادف است با روز جمعه ۲۶ آبان ۹۶ و ۳۰ صفر نیز روز یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶ می باشد و هر دوی این روز در تقویم تعطیل رسمی می باشد ولی روز شنبه ۲۷ آبان روز میان تعطیلی این دو روز تعطیل می باشد. هنوز خبری مبنی بر تعطیلی بین التعطیلی روز شنبه ۲۷ آبان ۹۶ منتشر نشده است و هیچ تصمیمی از طرف دولت برای این روز گرفته نشده است و باید منتظر خبر تعطیل بودن یا نبودن این میان تعطیلی در روزهای آبنده باشیم.

البته با توجه به حجم زیاد مسافرت زائرین به مشهد در این ایام معمولا روز بین ۲۸ صفر و ۳۰ صفر هر ساله در استان خراسان تعطیل می شود ، البته این موضوع هم هنوز برای امسال به صورت رسمی اعلام نشده است.
برچسب ها: شنبه ، تعطیله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار