به دستور رئیس جمهور، وزیران کشور و بهداشت و رئیس جمعیت هلال احمر به همراهی تیمی از نهاد ریاست جمهوری، عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۵۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 13 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ،وزیران کشور و بهداشت به همراهی تیمی از ریاست جمهوری عازم استان کرمانشاه شدندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس جمعیت هلال احمر به همراهی تیمی از نهاد ریاست جمهوری، عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند.

هیات اعزامی به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور، موظف به رسیدگی به روند امدادرسانی به زلزله زدگان، رسیدگی به آسیب دیدگان و گزارش اقدامات انجام شده به رئیس جمهور هستند.

گفتنی است، رئیس جمهور یکشنبه شب پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستور داد تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استانهای همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شوند.

رئیس جمهور همچنین طی دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا ضمن مدیریت عالی موضوع جهت پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهادهای عمومی، نظامی و تشکل های مردمی را در این جهت بسیج نماید.

روحانی صبح امروز نیز در تماسی تلفنی با "هوشنگ بازوند " استاندار کرمانشاه در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار