رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از نصب پلاک تعمیری بر روی 3 هزار خودرو فاقد معاینه فنی و دودزا در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 12 November 2017
سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ؛ درباره توقیف خودروهای دودزا و اجرای طرح نصب پلاک تعمیری بر روی خودروهای فاقد معاینه فنی در شهر تهران اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح در شهر تهران، بر روی بیش از 3 هزار خودرو پلاک تعمیری نصب شده است.

50 هزار تومان جریمه به ازای هر روز نصب پلاک تعمیری

وی با بیان اینکه طرح نصب پلاک تعمیری بر روی خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا اجرا می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح بر روی خودروهایی که گواهی معاینه فنی ندارند اما دودزا نسیتند، پلاک تعمیری نصب می‌شود و صاحب پلاک به ازای هر 24 ساعت نصب این پلاک بر روی خودروی خود، 50 هزار تومان جریمه می‌شود، در نتیجه صاحب خودرو باید هر چه سریع تر نسبت به اخذ گواهی معاینه فنی اقدام کند.

لزوم مراجعه هرچه سریع‌تر خودروهای دودزا به تعمیرگاه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهای دودزایی که دارای گواهی معاینه فنی هستند و بر روی آن‌ها پلاک تعمیری نصب می‌شود، تنها 24 ساعت حق تردد در سطح شهر را دارند و هرچه سریع تر باید به تعمیرگاه مراجعه کنند.

سردار مهماندار ادامه داد: رانندگان خودروهای دودزا بعد از تعمیر وسیله نقلیه خود مجدد باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند، زیرا با نصب پلاک تعمیری بر روی هر خودرو گواهی معاینه فنی آن‌ باطل می شود و فاقد اعتبار است.

وی گفت: رانندگان پس از دریافت مجدد گواهی معاینه فنی می‌توانند به پلیس مراجعه کنند و مامور پلیس راهور بعد از بازدید خودرو و اطمینان از رفع مشکل وسیله نقلیه، پلاک اصلی را تحویل صاحب آن می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار