با وجود محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات زمستانی، اما سروش رفیعی می‌تواند پیش از موعد محرومیت به پرسپولیس بپیوندد.
کد خبر: ۵۲۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 12 November 2017
به گزارش تابناک : سروش رفیعی در آستانه فسخ قرارداد با تیم الخور قطر است و این یعنی پرسپولیس می تواند دوباره از سروش استفاده کند اما به شرط اینکه جای خالی در لیست برای سروش باز شود و این نقل و انتقال قبل از آغاز محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی انجام پذیرد.
این در حالی است که مسئولان نقل و انتقالات فوتبال معتقدند: اگر چه پرسپولیس می تواند قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب کنند اما این بازیکن باید آزاد باشد که این گزینه شامل سروش رفیعی نمی شود
سروش رفیعی به ایران بر می گردد و در صورتیکه پرسپولیس نتواند وی را جذب کند و یا برانکو تمایلی به جذب وی نداشته باشد، احتمالا تیم های ذوب آهن یا تراکتور سازی مقصد سروش رفیعی خواهد بود.
سروش رفیعی‌ در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست اما در این تیم توفیق چندانی نداشت و بزودی قرارداد خود را با این تیم قطری فسخ خواهد کرد.
گفته می شود سروش رفیعی‌ فقط در نقل و انتقالات تابستانی می تواند بازیکن آزاد محسوب شود و در صورت دریافت رضایتنامه از تیم قطری هم وی بازیکن آزاد محسوب نمی شود به شرطی که او مقداری از قراردادش را ببخشد.
برخی منابع معتقدند راهکار ی برای جذب سروش رفیعی در پرسپولیس پیش بینی شده است که به زودی در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار