کد خبر: ۵۲۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 11 November 2017
تابناک / نماینده عالی دولت در شهرستان تالش آخرین جزئیات ساماندهی تیم چوکا را تشریح کرد و گفت: ساماندهی تیم چوکا از مطالبات جوانان و ورزش دوستان تالش هست.

سید عیسی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش، در تشریح آخرین جزئیات تیم چوکای تالش اظهار کرد: ساماندهی تیم چوکا از مطالبات جوانان تالش بود اما چون ماهیت و وضعیت سیاسی در مدیریت تیم حاکم و یکی از نمایندگان سابق این تیم را به هیئت فوتبال شهرستان هبه کرده بود مالکیت حقوقی آن مشخص نبود.

وی با اشاره به اینکه چوکا مالکیت فرهنگی باشگاه را داراست، افزود: چون چوکا مالکیت فرهنگی این تیم را دارد ما سعی کرده‌ایم در روند واگذاری آن محتاطانه برخورد نماییم.

فرماندار شهرستان تالش تیم فوتبال چوکا را از ریشه‌دارترین تیم‌های گیلان نام برد و گفت: تیم چوکا یک تیم ریشه‌دار است و همچون سایر تیم‌های سپیدرود و ملوان دارای سابقه خوب و ارزشمندی است و برد تیم‌های قوی همچون پرسپولیس و استقلال نیز در کارنامه این تیم وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با تاکید بر اینکه سعی شده تا تیم به جامعه ورزشی برگردد، خاطرنشان کرد: با نشست‌هایی که با تربیت‌بدنی شهرستان انجام‌گرفته سعی شده تا تیم وارد لیگ دسته سوم بشود تا بتوانیم مطالبات جوانان را جامه عمل بپوشانیم.

مهدوی به امضا تفاهم‌نامه اخیر مسئولان تالش در رابطه با اداره این تیم اشاره کرد و افزود: قرار بود به پیشنهاد شورای شهر مدیریت تیم چوکا به شهرداری منتقل شود اما به هر دلیلی این رویداد رقم نخورد و چون دو ماه بیشتر وقت نداشتیم هیئت فوتبال شهرستان تصمیم گرفت در راستای تسریع در ساماندهی تیم مذکور نشست‌هایی با مسئولان شهرستان اعم از نماینده، فرماندار، هیئت فوتبال و چوکا برگزار کنند و در خصوص تعیین و تکلیف این تصمیماتی را اتخاذ نمایند.

فرماندار تالش بابیان اینکه چوکا مایل به تیم داری نیست، بیان کرد: چون مالک باشگاه چوکا است و مشکلات حقوقی در این باشگاه حاکم هست هنوز رأی قطعی برای آن صادر نشده است و ما نیز به دلیل اینکه مالکیت آن هنوز مشخص نشده مجوز یک‌ساله برای این تیم گرفته‌ایم تا مشکلاتش حل و تصمیم نهایی گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار