فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید می‌گوید پسر ۷ ساله‌اش عاشق فوتبال است و همیشه در حال بازی با توپ است.
کد خبر: ۵۲۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 10 November 2017
به گزارش تابناک : کریستیانو رونالدو که به تازگی از سوی فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 انتخاب شد، در گفت‌وگو با مجله پرتغالی گفت: پدر بودن سفری منحصربه فرد و شخصی است، چیزی که زندگی من را کاملاً دگرگون کرد. پدر شدن به من آموخت که عاشق چیزهایی شوم که هرگز نمی‌دانستم وجود دارد. پدر شدن به من آرامش و دیدی متفاوت از زندگی که واقعاً مهم بود، داد.
کریستیانو رونالدو که سه فرزند دارد، اکنون در انتظار متولد شدن فرزند چهارمش است که ماه جاری میلادی (نوامبر) به دنیا خواهد آمد. کریس 32 ساله اخیراً به همراه نامزد خود یعنی جورجینا رودریگس اعلام کرد که نام «آلانا مارتینا» را برای فرزند چهارمش که دختر است، برگزیده ‌است.
وی افزود: بی‌صبرانه منتظر متولد شدن فرزند چهارمم هستم. پدر شدن و دیدن اینکه خانواده‌ام بزرگتر می‌شود، بدون شک بهترین امتیازی است که تا کنون در زندگی‌ام داشته‌ام. وقت‌گذرانی با آنها، در کنار آنها بودن، لبخند زدن و خندیدن با آنها، خوشحالی و لذت زیادی به زندگی من آورده است.
فوق‌ستاره کهکشانی‌ها درباره کریستیانو جونیور، پسر 7 ساله‌اش نیز اظهار داشت: او عاشق فوتبال است و همیشه بازی می‌کند. خیلی سخت است که کریستیانو جونیور را یکجا نشاند و به او غذا داد چون او همیشه در حال بازی با توپ است. فکر می‌کنم فوتبال در وجود اوست.
مهاجم 32 ساله تیم ملی پرتغال در پایان خاطرنشان کرد: کریستیانو جونیور پسری مهربان، با محبت و صمیمی است و با مردم محترمانه رفتار می‌کند. کسانی که او را می‌بینند از اینکه او چقدر بااعتماد به نفس است، سورپرایز می‌شوند. همین باعث می‌شود تا به عنوان یک پدر احساس غرور کنم.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار