مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ۴۱ مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی این استان برای حضور در راهپیمایی اربعین به‌منظور غنی‌سازی هر چه بیشتر مراسم اعزام‌شده‌اند.
کد خبر: ۵۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 09 November 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تسلیت به مناسب اربعین حسینی، اظهار کرد: مردم استان البرز نیز همانند دیگر استان‌های کشور در روزهای پایانی ماه صفر و اربعین سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش به عزاداری اهل‌بیت(ع) می‌پردازند تا بدین ترتیب ارادت خود را به پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بیان کنند.
وی بابیان اینکه اعزام مبلغان به مراسم‌های عزاداری مردم متدین البرز به‌منظور غنی‌سازی برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در ماه محرم و صفر انجام‌گرفته و در ایام پایانی این ماه نیز ادامه خواهد داشت، افزود: این اقدام سبب می‌شود مردم از حضور روحانیون در مراسم‌های عزاداری نهایت بهره را ببرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و یادآور شد: در این مراسم شاهد حضور خیل عظیم عزاداران و محبان امام حسین(ع) هستیم که پای پیاده به سمت نجف و کربلا حرکت می‌کنند.
برپایی ۳۶ موکب در کربلا و نجف توسط البرزی‌ها
این مسئول با اعلام اینکه استان البرز در مسیر راهپیمایی، کربلا و نجف ۳۶ موکب برپا کرده تا در بخش‌های مختلف اطعام، اسکان و غیر در خدمت زائران سیدالشهدا(ع) باشند، گفت: این موکب‌ها روزانه به ۳۶ هزار زائر خدمت‌رسانی می‌کردند.
‌مسعودی با اشاره به اینکه ۴۱ مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور در این راهپیمایی به‌منظور غنی‌سازی هر چه بیشتر این مراسم اعزام‌شده‌اند، افزود: ملت ایران هر یک به‌نوبه خود نقشی مهم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم داشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: مراسم عزاداری وفات رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) نیز در سراسر استان البرز برگزار خواهد شد.






منبع : ایکنا 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار