عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از ارسال لایحه بودجه ۹۷ شهرداری تهران تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: پس از ارسال لایحه، شورا یک ماه فرصت دارد آن را بررسی و در نهایت تأیید کند.
کد خبر: ۵۲۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 08 November 2017
مجید فراهانی با اشاره به تصویب کلیات طرح الزامات و سیاست‌های بودجه 97 شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر تهران در جلسات گذشته شورا، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود جزئیات این طرح نیز هفته آینده در صحن شورا تصویب و برای شهرداری ارسال شود.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران نیز مکلف می‌شود که بر اساس این طرح بودجه سال 97 خود را تهیه و تنظیم کند.

فراهانی با بیان اینکه لایحه بودجه 97 شهرداری تهران تا پایان دی ماه به شورا ارسال خواهد شد، گفت: با هماهنگی‌هایی که با اداره بودجه شهرداری صورت گرفته این لایحه در زمان اشاره‌شده به شورا ارسال خواهد شد و شورا نیز در مدت یک ماه آن را بررسی و در نهایت تأیید و برای اجرا به شهرداری ارسال خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه لایحه بودجه 97 بر اساس سال پایانی برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران تنظیم خواهد شد، اضافه کرد: ما بنا داشتیم بودجه 97 را بر اساس برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری تهیه کنیم که این موضوع در حال حاضر میسر نیست و نهایت تصمیم گرفته شد که نخستین سال برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری تهران از سال 98 اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: تأکید ما در خصوص بودجه 97 اینست که منابع درنظر گرفته‌شده برای شهرداری بر اساس درآمدهای پایدار باشد و این در حالی است که در سال‌های گذشته درآمد شهرداری بر اساس درآمدهای ناپایدار و فروش تراکم بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار