رونالدو پرتغالی می تواند تا پیش از اتمام فصل جاری، رکوردی فوق العاده و باورنکردنی را در کارنامه خود به ثبت برساند.
کد خبر: ۵۲۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 07 November 2017
به گزارش تابناک : ابر ستاره باشگاه رئال مادرید می تواند تا پایان فصل جاری رقابت های 2017/18، رکوردی فوق العاده را در کارنامه خود به ثبت برساند تا جاودانگی خود را در در بار دیگر به تمامی منتقدینش به اثبات برساند!
 
کریستیانو رونالدو که تا به اینجای فصل شرایط خوبی را تجربه نکرده است، می تواند تا پیش از اتمام فصل با کامبکی رویایی رکوردی فوق العاده و باورنکردنی را در کارنامه خود به ثبت برساند، رکوردی که او را در برابر لیونل مسی بار دیگر قدرتمند تر نشان خواهد داد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو تنها 23 بازی برای رسیدن به رکورد 900 بازی در تاریخ دوران فوتبال حرفه ای خود نیاز دارد، رکوردی که از باشگاه لیسبون آغاز شده و در رئال مادرید به اوج شکوفایی خود رسیده است، رونالدو تا کنون 878 بار در تاریخ دوران حضور حرفه ای خود به میدان رفته است که از این تعداد 31 بازی با پیراهن اسپورتینگ لیسبون، 292 بازی با پیراهن منچستر یونایتد، 407 بازی با پیراهن رئال مادرید و 147 بازی با پیراهن تیم ملی پرتغال را در کارنامه اش به ثبت رسانده است.
 
ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید در مجموع توانسته است 81 هزار دقیقه را به طور میانگین طی این 900 بازی به فوتبال حرفه ای بپردازد که ثبت این رکورد قطعا مایه شگفتی همگان خواهد بود!





منبع : ورزش 11
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار