رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید هرچه زودتر تکلیف ساختمان پلاسکو مشخص شود، گفت: شهرداری و شورای شهر تهران آمادگی هرنوع همکاری را برای احداث ساختمان جدید با مالک آن (بنیاد مستضعفان) دارد.
کد خبر: ۵۲۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 07 November 2017
محسن هاشمی رفسنجانی در پایان بیستمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز جلسه آرامی را پشت سر گذاشتیم که در ادامه نیز آقای فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران گزارشی از وضعیت و مشکلات مجموعه خود ارائه کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه نیز تعدادی از اعضای شورای شهر سوالات و نظرات خود را در خصوص فعالیت صنوف و بویژه مشاغل مزاحم در شهر تهران مطرح کردند. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه نیز انتخاب نمایندگان شورا در کمیسیون‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفتند ضمن اینکه امروز گزارشی را نیز در خصوص اعتراض مالک پلاک ثبتی به نظریه کمیسیون ماده 7 آیین‌نامه اجرایی ماده یک در صحن شورا مطرح شد که این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد. 

هاشمی در ادامه با اشاره به موضوع ساختمان پلاسکو و نظر مدیریت شهری در این خصوص بیان کرد: طی هفته‌های گذشته جلساتی بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان برگزار کرده است  که البته شهرداری نیز در این زمینه جلسات تخصصی را برگزار کرده و نظرات لازم را از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: شورای شهر تهران مصمم است هرچه زودتر مشکل ساختمان پلاسکو مرتفع و پرسنل و کارکنان این مجموعه بتوانند مجددا در این مجموعه فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نظر شورای شهر تهران برای احداث ساختمان جدید پلاسکو بیان کرد: ما نظر خود را در خصوص حقوق مکتسبه پرسنل اعلام کرده‌ایم و تاکید داریم که نباید مشکلات ساخت و ساز پلاسکو در زمین مدیریت شهری بیفتد. 

هاشمی افزود: به خاطر همین موضوع ما پیشنهادات خود را برای این ساختمان به شهرداری تهران مطرح کرده‌ایم که البته معاونت تخصصی شهرداری و شهردار تهران نیز در نهایت تصمیم نهایی را برای این موضوع خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد که ساختمان پلاسکو بیش از طبقه طرح شده در طرح تفصیلی احداث شود، گفت: این موضوع باید در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران پیگیری شود و در نهایت شهردار تهران در این زمینه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار