"سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی" به عنوان بزرگترين رخدادعلمي كشوردرحوزه مديريت منابع انساني؛ 15 و 16 آبان ماه 96 با موضوع "جانشین‌پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان و جوانان" با حضور مقامات كشوري، اساتيددانشگاهي، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه توسط سازمان مديريت صنعتي برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 06 November 2017
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، روز اول کنفرانس در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی و روز دوم آن در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

"نقش منابع انسانی در اقتصاد مقاومتی با محوریت بهبود تولید و اشتغال" و "تحلیلی بر جایگاه و نقش منابع انسانی در برنامه ششم توسعه" از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به "آینده کار در جهان و تأثیر آن بر مدیریت منابع انسانی "و "رقابت‌پذیری مبتنی بر توسعه سرمایه انسانی" اشاره کرد.

کارگاه‌های تخصصی منابع انسانی، ارائه تجارب داخلی و بین‌المللی، برگزاري ويدئوكنفرانس بامتخصصان خارجي، نمایشگاه حرفه‌ای، کلینیک تخصصی و ایستگاه نوآوری از جمله برنامه‌های روز اول کنفرانس است.

از دیگر برنامه‌های روز اول کنفرانس، تشکیل پنل‌های تخصصی با موضوعات "تجارب عملي از جانشين‌پروري و مديريت استعداد"، "چالش‌های حضور زنان و جوانان در پست‌هاي مديريتي" و"تجربه‌های نقره‌ای بنگاه‌ها و سازمان‌ها" است.

روز دوم کنفرانس به سخنرانی مقامات كشوري، اساتيددانشگاهي، متخصصان  حوزه منابع انسانی، سخنرانان بین‌المللی و اهدای جوایز نهمين دوره جايزه تعالی منابع انسانی در كشوراختصاص دارد.

از جمله موضوعات این سخنرانی‌ها می‌توان از "مدیران منابع انسانی و هشت مسیر برای ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها"، "روندهاي مديريت سرمايه انساني در هزاره سوم" و " کاربرد نظریه پیچیدگی در تبیین نقش مدیران منابع انسانی در سازمان‌هایی با محیط پیچیده " نام برد. اطلاعات بيشتراين رخداد علمي درسايت كنفرانس به آدرسwww.HRDconf.ir  قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار