رئیس سازمان تعزیرات استان تهران گفت: خالص فروشی به عنوان یک الزام و قانون باید اجرایی شود، ما خالص‌فروشی مشروط نداریم و خودمان را هم نباید گول بزنیم.
کد خبر: ۵۱۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 05 November 2017
محمدی رئیس سازمان تعزیرات استان تهران در جلسه بررسی مشکلات میادین میوه و تره‌بار که امروز(شنبه) در ساختمان فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: معابر عمومی تعریف خاصی دارد، اما شهرداری در بحث معابر مقابل حجره‌های میادین میوه و تره‌بار برای حق مردم ورود نمی‌کند و محل توقف ممنوع برای پارک خودروهای باری اجاره داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: خالص فروشی به عنوان یک الزام و قانون باید اجرایی شود، ما خالص‌فروشی مشروط نداریم و خودمان را هم نباید گول بزنیم.

رئیس سازمان تعزیزارت استان تهران بیان کرد: خالص فروشی مصوبه کمیسیون نظارتی است و نباید از مشتری برای کارتن یا سبد میوه مبلغ اضافه اخذ شود، حتی در بعضی از موارد حجره‌داران در ازای فروش میوه از خریداران می‌خواهند که کارتن یا سبد میوه را برگردانند، در حالی که این کار درست نیست.

محمدی اذعان کرد: خالص‌فروشی به عنوان یک مصوبه باید اجرا شود و کسی نمی‌تواند به این مصوبه قید بزند و در بعضی از موارد به دنبال این باشد که خالص‌فروشی نکند.

رئیس سازمان تعزیرات استان تهران در پایان عنوان کرد: بیش از یک سال است که مصوبه خالص‌فروشی به تصویب رسیده است، اما هنوز اجرایی نشده است و عده ای به دنبال آن هستند که این مصوبه اجرایی نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار