رئیس شورای فرهنگ عمومی قرچک گفت: امروز اکثر مردم با فضای مجازی در ارتباط هستند و اگر این فضا مدیریت نشود مشکلاتی را برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۵۱۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 30 October 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اللّه اسماعیلی، با بیان اینکه یکی از موانع پیشرفت علم و عدم هماهنگ‌سازی فرهنگ با علم، بحث فضای مجازی است، اظهار داشت: امروز اکثر مردم با فضای مجازی در ارتباط هستند و اگر این فضا مدیریت نشود مشکلاتی را برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک افزود: این ارتباط گاهی اوقات آنقدر طولانی می‌شود که حریم‌ها و حجاب‌ها بین محرم و نامحرم برداشته و مرد و زن در فساد غوطه‌ور می‌کند و خانواده‌ها را متلاشی می‌کند.

اسماعیلی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری که هیچگاه نباید از مکر و حیله دشمن غافل بود تصریح کرد: دشمن برای تغییر نظام اسلامی دست به هر کاری می‌زند، گاهی جنگ نظامی راه می‌اندازد و گاهی تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی وضع می‌کند، و گاهی هم با لبخند و اظهار اینکه با تعاملات و مذاکره می‌توان دشمنی را از بین برد، درصدد اجرای اهداف خود برمی‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد و در مقابله با آن‌ها باید هوشیار بود گفت: گاهی دشمن به مسئولان نظام القا می‌کند که اگر این اتفاق نیفتد چنین و چنان می‌کنیم و با این ترفند ما را وادار می‌کند که آنچه را که او می‌خواهد انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار