مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران استخدام فرزندش در این سازمان را امری عادی دانسته و اعلام کرد که این روند نه تنها در استان مازندران بلکه در دیگر استان‌های کشور هم اعمال می‌شود.
کد خبر: ۵۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵ 30 October 2017
به گزارش بلاغ، بازخوانی مصاحبه مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران و تکذیبه مدیر سابق این مجموعه خالی از لطف نیست.
 
ماجرا از اینجا شروع شد که مدیرعامل آب و فاضلاب شهری اقدام به استخدام فرزندش در مجموعه وزارت نیرو کرد.
 
این خبر در فضای مجازی و خارج از حوزه این سازمان با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران در واکنش به اظهارات مطرح شده درباره استخدام فرزندش، اظهار کرد: استخدام فرزند من در شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران بر اساس مصوبه قانونی در وزارت نیرو انجام شده است و این امر عادی است.
 
ذبیح‌الله ذاکری یادآور شد: این موضوع روال عادی است، در برخی از استان‌ها معاون، مدیرعامل، مسؤولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این کار را کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: این موضوع در گذشته هم بوده است و برخی از مسؤولان استانی اقدام به معرفی و جذب افراد اقدام کردند.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران داد: فرزند بنده اولین نفر و آخرین نفر هم نیست مشغول کار می‌شود، در مازندران برخی از همکاران ما لطف دارند و تلاش برای سمت مدیرعاملی را در دستور کار خویش قرار دادند، از این حربه استفاده می‌کنند.
 
وی در بخشی از اظهارات خویش به اقدامات مدیران قبلی آب و فاضلاب شهری استان مازندران هم نقدی را مطرح کرد و اعلام کرد: کسانی که تلاش دارند به این سمت دسترسی پیدا کنند، قبل از حضور بنده 400 نفر را وارد شرکت کردند.
 
محمدتقی حسین‌زاده مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان مازندران نسبت به استخدام فرزند مدیرعامل فعلی و اظهارات مطرح شده به شدت واکنش نشان داده است.
 
وی در پاسخ به اظهارات مطرح شده درباره عادی شدن وضعیت استخدام فرزندان پرسنل آب و فاضلاب به ویژه رانتی که مدیران این دوره ایجاد کردند، گفت: این موضوع اصلا به این شکل نیست، آقایان برای اینکه اقدام به جذب فرزندان خویش کنند تلاش دارند که زمینه را عادی جلوه دهند.
 
حسین‌زاده با اعلام اینکه استخدام فرزند مدیرعامل فعلی آب و فاضلاب شهری استان مازندران غیرقانونی است و باید از مجرای قانونی پیگیری شود، گفت: فرزند ایشان به عنوان نیروی هجمی وارد شرکت شده، اگر قرار به استخدام بود، افراد لایق‌تری از گذشته بودند که شرایط استخدام را دارا بودند، چرا نسبت به گزینش این افراد اقدام نشده است؟
 
وی اضافه کرد: تبدیل وضعیت نیروی هجمی این شرکت به نیروی قراردادی تنها با هدف جذب فرزند مدیرعامل انجام شد و این موضوع بار سنگینی برای این شرکت ایجاد کرده است و این تبدیل وضعیت در حالی انجام شده است که اصلا نیاز به افزایش بار هزینه اضافه به شرکت نبوده است.
 
حسین‌زاده در پایان گفت: استخدام فرزند مدیرعامل فعلی آب و فاضلاب استان مازندران از مجاری قانونی نبوده و باید موارد گزینشی به خوبی لحاظ شود.
 
به گزارش بلاغ، با توجه به اظهارات مطرح شده توسط مدیرعامل و تکذیب آن، به نظر می‌رسد که مسئولان وزارت نیرو برای جذب فرزندان خویش و نور چشمی‌ها، قلمرویی برای خودشان ایجاد کردند و مردم از آن بی‌خبر هستند و هر وقت که احساس کنند سمت‌وسوی قانون را به طرف خودشان می‌چرخانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار