تصاویر : چهره واقعی ارتش کره شمالی! چهره ارتش کره شمالی از آنچه رسانه‌های خود این کشور منتشر می‌کنند بسیار متفاوت‌تر است. یک توریست در سفر به ساحل شرقی کره شمالی تصاویری از سربازان و مبارزان زن این کشور گرفته و گفته است در این تصاویر چهره واقعی ارتش کیم جونگ اون نشان داده شده است. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در این عکس‌ها گروهی از سربازان ارتش کره شمالی در حالی که سوار بر یک کامیون هستند دیده می‌شوند، بعضی از کامیون‌ها با دستگاه گازی سازی چوب کار می‌کنند، تکنولوژی که از زمان پایان جنگ جهانی دوم دیگر جایی استفاده نمی‌شود. در تصویری دیگر سزباز زن با کفش پاشنه بلند دیده می‌شود و چند سرباز نیز در حال بازی هستند. این عکاس که نامش را فاش نکرده گفته است بسیار زیادی از نظامیان ارتش کره شمالی دیده نمی‌شوند و فقط رسانه های این کشور آنچه که خود صلاح می‌دانند منتشر می‌کنند. کره شمالی کشوری عجیب برای عکاسی است و بازدیدکنندگان باید هنگام خروج عکس‌های گرفته شده را پاک کنند با این حال این عکاس توانسته با پشتیبانی گیری تصاویر را پس از حذف بازگرداند. چهره ارتش کره شمالی از آنچه رسانه‌های خود این کشور منتشر می‌کنند بسیار متفاوت‌تر است.
کد خبر: ۵۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 29 October 2017
یک توریست در سفر به ساحل شرقی کره شمالی تصاویری از سربازان و مبارزان زن این کشور گرفته و گفته است در این تصاویر چهره واقعی ارتش کیم جونگ اون نشان داده شده است.

در این عکس‌ها گروهی از سربازان ارتش کره شمالی در حالی که سوار بر یک کامیون هستند دیده می‌شوند، بعضی از کامیون‌ها با دستگاه گازی سازی چوب کار می‌کنند، تکنولوژی که از زمان پایان جنگ جهانی دوم دیگر جایی استفاده نمی‌شود.

در تصویری دیگر سزباز زن با کفش پاشنه بلند دیده می‌شود و چند سرباز نیز در حال بازی هستند.

 این عکاس که نامش را فاش نکرده گفته است بسیار زیادی از نظامیان ارتش کره شمالی دیده نمی‌شوند و فقط رسانه های این کشور آنچه که خود صلاح می‌دانند منتشر می‌کنند.

کره شمالی کشوری عجیب برای عکاسی است و بازدیدکنندگان باید هنگام خروج عکس‌های گرفته شده را پاک کنند با این حال این عکاس توانسته با پشتیبانی گیری تصاویر را پس از حذف بازگرداند.












































اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار