استیلی در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران، گفت: ما می دانستیم که در چه تیمی بازی می کنیم و این را درک کرده بودیم که پرسپولیس طرفداران با تعصبی دارد؛ به همین خاطر در بازی ها با تمام وجود در مقابل حریفانمان بازی می کردیم و اکنون فرهنگ بازی کردن تغییر کرده و موضوع اقتصاد هم در کیفیت بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است.
کد خبر: ۵۱۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 29 October 2017
"حمید استیلی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در دربی 85 با یک گل توانست که در برابر استقلال به پیروزی برسد و آیا این نشان از این ندارد که شاهد بازی نزدیکی از دو تیم بودیم؟ گفت: این چندین سال است که دو تیم پرسپولیس و استقلال به دنبال کسب نتیجه در دربی هستند و به همین خاطر بازی خوبی را ارائه نمی دهند. 

وی افزود: حساسیت بازی دربی چون بالا است بنابراین از کیفیت بازی کاسته می شود و اگر هر تیمی بتواند در دربی نتیجه بگیرد علاوه بر این که به بالا رفتن روحیه بازیکنان کمک خواهد کرد؛ باعث خواهد شد که رضایت هواداران را به دنبال داشته باشد. 

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران در ادامه، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس هم در جدول در وضعیت بهتری قرار داشت و هم مربی اش ثبات بیشتری نسبت به مربی استقلال داشت و خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس در دربی هماهنگ تر بودند و این موضوع کمک کرد که پرسپولیس در این دیدار پیروز میدان باشد. 

استیلی تصریح کرد: ثبات برانکو در تیم پرسپولیس و هماهنگی بازیکنان به آینده این تیم کمک خواهد کرد. 

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از بازیکنان امروزی فوتبال، مثل بازیکنان هم دوره و قبل تر از شما با تعصب بازی نمی کنند؟ گفت: تعصب و غیرت بایستی در وجود افراد باشد و اینطور نیست که بتوان تعصب را به آنان ترزیق کرد.

استیلی افزود: ما می دانستیم که در چه تیمی بازی می کنیم و این را درک کرده بودیم که پرسپولیس طرفداران با تعصبی دارد؛ به همین خاطر در بازی ها با تمام وجود در مقابل حریفانمان بازی می کردیم.

وی تصریح کرد: اکنون فرهنگ بازی کردن تغییر کرده و موضوع اقتصاد هم در کیفیت بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است.

بازیکن سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: بازیکنان بایستی برای مردم بازی کنند و اگر این موضوع را درک کنند بدون شک می توانند نمایش خوبی از خود در زمین بازی بر جای بگذارند. 

استیلی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که در سال منتهی به جام جهانی 2018 قرار داریم؛ آیا این موضوع بر بهبود کیفیت بازی بازیکنان تأثیر خواهد گذاشت؟ گفت: بازی در جام جهانی آرزوی هر فوتبالیستی است و بدون شک همه بازیکنان برای رسیدن به لباس تیم ملی و حضور در جام جهانی تمام تلاش خود را به کار می گیرند. 

وی افزود: بازیکنان فوتبال برای این که بتوانند خود را در معرض دید سرمربی تیم ملی فوتبال قرار دهند؛ بایستی زندگی حرفه ای داشته باشند و با تمام توان در مسابقات لیگ برتر حاضر شوند. 

پیشکسوت تیم ملی ایران و پرسپولیس تصریح کرد: کارلوس کی روش شناخت خوب و مناسبی از بازیکنان تیم ملی ایران دارد و بنابراین تلاش می کند که آنها را حفظ کند و به همین خاطر که کی روش اصرار بر برپایی اردوهای طولانی برای آماده سازی تیم ملی دارد. 

استیلی در پایان بیان داشت: بسیاری از بازیکنان کنونی تیم ملی ایران، شرایط حضور در ترکیب ملی برای بازی های جام جهانی 2022 را ندارند و بایستی از این بازیکنان حمایت به عمل آید. 


اقتصاد بر کیفیت بازی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است/ حساسیت دربی موجب بی کیفیتی آن می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار